Het Netwerkersboek!

makkelijker en efficienter netwerken met meer en succesvoller resultaat
netwerken in de praktijk voor zelfstandigen, ondernemers ZZP en vakspecialisten
Auteurs: Peter Klink | Liesbeth Pak

Jorien Kortenoever

Die evaringen vertellen Peter Klink en Liesbeth Pak van EHBOdoos.nl aan beginnende en ervaren ondernemers in Het Netwerkersboek!, dat zij in januari 2012 gelanceerd hebben.

Vanuit hun eigen praktijk en ervaringen geven Peter en Liesbeth weer , wat zij met efficiënt netwerken in een korte tijd hebben bereikt. Ik vond het boek goed en vlot te lezen. De korte samenvattingen achter elk hoofdstuk  bieden mij een goed overzicht, waar ik in de praktijk van het netwerken veel aan heb. De tips van Liesbeth zijn duidelijk en handig.  Door het netwerken vanuit de mannelijke èn vrouwelijke kant te bekijken, worden wij, ondernemers, bewust, hoe ieder mens dat weer op zijn unieke manier effectief kan doen! Het positieve van het boek is, dat zij hun kennis delen met ons en dat vervolgens uitstralen en uitvoeren tijdens de Open Coffee bijeenkomsten. Op die manier werd ik als startende ondernemer ook direct betrokken bij het netwerken. Ik ben dankbaar Liesbeth en Peter  ontmoet te hebben en ik wens, dat zij beiden ons blijven inspireren.

Over Jorien Kortenoever:
Jorien begeleidt mensen met een gehoorverlies om hen sterker te maken om daarmee om te gaan; voor mensen met goed gehoor zijn tips en begrip belangrijk om goed te kunnen communiceren. Zij vindt het belangrijk om de communicatie tussen mensen, die niet kunnen horen en goed horen, bewuster te laten verlopen. Preventie voor teveel lawaai tijdens het werk of het luisteren naar muziek is essentieel om gehoorschade te beperken! Voor meer informatie zie: www.hoor-es.nl

Aldus: Jorien Kortenoever, Hoor’es, coach-en adviespraktijk voor mensen met gehoorverlies

Het Netwerkersboek! alleen hier verkrijgbaar

Vandaag voor 17:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis